20 Kasım 2014 Perşembe

Dyrehold - Guldfisk - Slørhale

Black is the new gold:))

Købte denne Slørhale der er en Guldfisk art.
Jeg synes selv, at den er en mega sød med de kæmpe store øjne. Jeg fik den i en pose som også var pakket ind i avis papir. Så fandt jeg også en glasbowle i genbrugsbutikken til en meget SU venlig pris:) Damen fra dyrehandleren sagde at jeg skulle sætte posen med fisken ned i bowlen en halv time, inden jeg satte fisken ud. Tror at det var fordi vandet i posen og bowlen skulle have samme temperatur. 

Synes at det ser lidt kedeligt ud nede i bowlen så vil se om jeg kan finde nogle flotte sten(hvad jeg har læst, de er glade for) og måske en kunstig plante.

Glæder mig til, at komme igang med opgaven og finde yderligere oplysninger for hvordan man passer dem bedst muligt. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder